Wygląd strony internetowej to jeden z elementów, który wpływa na sukces w biznesie. Szata graficzna świadczy o naszym  profesjonalizmie,  przykuwa uwagę, wpływa na czytelność strony i ułatwia przyswajanie znajdujących się na niej informacji. I to właśnie te informacje mają sprawić, że potencjalny klient zostanie na naszej stronie dłużej, wróci tu ponownie i zdecyduje się na skorzystanie z naszych usług.

Pewnie wielu powie, że najważniejszą informacją na stronie  jest oferta. Jednak co nam po atrakcyjnej nieruchomości kiedy klient nie zdecyduje się na realizację transakcji z nami, a przez inne biuro lub na własną rękę. Z witryny internetowej będą korzystać także klienci podażowi, którzy oceniając jej zawartość zdecydują czy warto powierzyć nam nieruchomość. Stąd też na stronie biura nieruchomości oprócz dobrze opisanych ofert i zdjęć powinny znaleźć się także treści, które będą świadczyły o naszych kompetencjach, aktywności i jakości świadczonych usług. Zastanów się czy nie poświęcić kilku godzin miesięcznie, by osiągnąć ten efekt. Magazyn Realtor przekonuje, że warto.

Publikuj analizy lokalnego rynku

Jako specjalista rynku nieruchomości doskonale orientujesz się w sytuacji w swojej okolicy. Znasz ceny, możliwości popytowe, potrafisz wskazać wady i zalety zakupu nieruchomości w danej lokalizacji. Wykorzystaj tę wiedzę, by tworzyć analizy, które wesprą kupujących w podjęciu decyzji. Pokaż, że branża nie ma przed Tobą tajemnic, i że z Twoją firmą klient może liczyć na sprawne przeprowadzenie transakcji. Stworzony w ten sposób tekst wykorzystasz nie tylko na stronie internetowej. Dzięki uporządkowaniu wiedzy na papierze łatwiej będzie Ci ją przekazać klientowi i zabłysnąć znajomością branży. To przełoży się na Twój wizerunek i wyniki finansowe.

target-iconKomentuj otaczającą rzeczywistość

Analizy będziesz przygotowywać raczej cyklicznie. W przerwach miedzy nimi możesz pokusić się o komentarz do aktualnych wydarzeń i artykułów innych autorów.

Wspieraj lokalne inicjatywy

Pokaż, że Twoja firma jest zaangażowana społecznie. Na swojej stronie możesz publikować informacje o działaniach charytatywnych, wydarzeniach i imprezach. Nie muszą to być treści do końca związane z Twoją branżą. Ważne, aby pokazać że interesuje Cię region, w którym działasz. To zwiększy zasięg oddziaływania Twojej witryny, zbuduje zaufanie do marki i zwiększy jej świadomość.

Miej także na uwadze, że każde z powyższych działań wpłynie pozytywnie na pozycjonowanie Twojego serwisu www.

Źródło: Realtor Magazine

Autor: Marcin

    11 komentarzy

  1. fetefreaks.com 30 czerwca 2016 at 21:13 Odpowiedz

    Nie strasz klienta strona lub realizacjami sprzed 10 lat. W kazdej branzy wszystko idzie do przodu, dlatego aktualizuj swoje prace. Zmieniaj takze minimum raz na kilka lat wyglad Twojej strony www z portfolio. Nie zostawaj w tyle za swoja konkurencja, ale toruj sobie wlasna, indywidualna droge, ktora przyciagnie klientow! ??

  2. kobietyaktywne.pl 1 czerwca 2016 at 18:09 Odpowiedz

    Doskonałe ujęcie zagadnienia, wiele wnoszące do tematu.
    Niestety, nie ze wszystkim mogę się zgodzić,ale
    i tak gratuluję autorowi.

  3. www.kobietyaktywne.pl 31 maja 2016 at 19:11 Odpowiedz

    W końcu ktoś poruszył ten wątek. Brawo dla autora.
    Pozdrawiam

  4. kobietyaktywne.pl 3 maja 2016 at 00:41 Odpowiedz

    Hmmm czy tak jest nie wiem do końca. Autor chyba nie do końca uwzględnił wszystkie istotne kwestie…

  5. garderoby raumplus 29 kwietnia 2016 at 11:50 Odpowiedz

    Świetny artykuł. Interesujący, konkretny, życiowy.
    Nic dodać nic ująć.

  6. magicblog.pl 28 kwietnia 2016 at 15:59 Odpowiedz

    Bardzo mi się podoba powyższy artykuł.

  7. wycieczki almatur łódź 22 kwietnia 2016 at 14:19 Odpowiedz

    W końcu jakieś konkretne ujęcie tematu. Bez rozpisywania się i przysłowiowego lania
    wody. Zwięźle i na temat. I tak powinno być!

  8. Albert 20 lutego 2014 at 14:45 Odpowiedz

    Ja prowadzę strone http://www.stronaofert.pl jest to portal zajmujący sie ogłaszaniem ofert wynajmu sprzedaży nieruchomosci.Strona jest bardzo przejrzysta, zawarcie transakcji jest całkowicie bezpłatne a klientów i ofert przybywa każdego dnia. http://www.stronaofert.pl gorąco polecam

  9. Władysław 14 października 2013 at 10:20 Odpowiedz

    Blog i nawigacja strony! – dwie najważniejsze rzeczy dobrego portalu i strony biura nieruchomości.

  10. Natalia 8 października 2013 at 09:32 Odpowiedz

    Prowadzenie bloga firmowego z poradami to także idealny pomysł na uzyskanie kontaktu z klientami w różnym wieku i posiadających różne zainteresowania.

  11. Nieruchomości Łowicz 10 września 2013 at 11:18 Odpowiedz

    Bywają takie regiony, gdzie nie ma imprez które z czystym sumieniem można by wspierać i jedynie praca na własną opinię daje jakiekolwiek skutki.

Napisz komentarz

Odpowiedz skasuj odpowiedź