Dziś przeczytacie o tym, jakie korzyści niesie za sobą utrzymywanie kontaktu z klientami, nawet jeśli wasza współpraca została już zakończona.Jeżeli nie chcecie zamknąć sobie drogi do powtórzenia dobrej transakcji lub zależy Wam na otrzymaniu pozytywnej rekomendacji, podtrzymujcie kontakt ze swoimi byłymi klientami. Oczywiście trzeba to robić z głową – tak, by nie dać się poznać jako irytujący spamerzy.

Jak więc osiągnąć równowagę? Oto kilka sposobów:

Wyślij kartkę świąteczną. Taki drobny gest jest bezpretensjonalnym i miłym sposobem na to, by o sobie przypomnieć.

Zaproś na Facebook’u. Dzięki temu pozostaniesz w stałym kontakcie ze swoim byłym klientem, a przy okazji będziesz mógł go informować o najważniejszych wydarzeniach związanych z rynkiem nieruchomości w Twoim mieście.

Udziel porady. Raz na jakiś czas prześlij mu „newsa” związanego z branżą nieruchomości. Właśnie znowelizowano prawo budowlane? A może pojawiły się nowe trendy w dekorowaniu wnętrz? Wyślij mu maila, a na pewno doceni to, że pamiętasz o jego bolączkach.

 

 

Autor: WN

    3 komentarze

  1. Oze 4 marca 2015 at 12:03 Odpowiedz

    Fajny blog. Dużo można się nauczyć

  2. Wiktoria 4 marca 2015 at 15:13 Odpowiedz

    Dziękujemy za miłe słowa 🙂

  3. dopoznania.pl 26 marca 2015 at 14:37 Odpowiedz

    Trzeba pamiętać, że żadne spotkanie nie jest jednorazowe, psując sobie kontakty, możemy bardzo ucierpieć, kiedy ponownie spotkamy daną osobę, już w nieco innych okolicznościach.

Napisz komentarz





6 + cztery =