Od 21 kwietnia serwis Google wprowadza nowy algorytm i wyróżnia responsywne strony www. Kto na tym straci?Rewolucyjne zmiany w największej internetowej wyszukiwarce Google. Na szczycie wyników wyszukiwania będą teraz prezentowane te strony www, które mają wersję przystosowaną pod urządzenia mobilne, jakimi są smartfony i tablety. Ten dzień może okazać się prawdziwym przewrotem dla przedsiębiorców, ponieważ w Polsce zaledwie 5% firm posiada responsywne strony internetowe. Od 21 kwietnia ruch na stronach nieprzystosowanych do urządzeń mobilnych będzie więc znacznie spadał.

Google wychodzi na przeciw potrzebom swoich użytkowników i docenia strony, które wyświetlają się prawidłowo na każdym sprzęcie. Jak pokazują statystyki, w Polsce mamy ok. 15 mln użytkowników mobilnych, którym telefony i tablety służą do przeglądania sieci. Jak myślicie, jak długo użytkownik wytrzyma na stronie, która prezentuje niepełne treści, rozjeżdża się lub nie skaluje zdjęć? Mniej niż chwilę. Wniosek jest więc jeden: to, co jeszcze kilka miesięcy temu uważano za chwilową modę wkrótce stanie się koniecznym standardem.

Google wypromowało narzędzie, dzięki któremu w kilka chwil możecie sprawdzić, czy Wasza strona spełnia nowe warunki. Znajdziesz je tutaj.

 

Co daje Twojej firmie responsywna strona www:

+ jedną wersję strony, wyświetlaną prawidłowo na każdym ekranie,

+ lepsze pozycjonowanie w Google,

+ łatwą integrację strony z bazą danych,

+ automatyczne skalowanie zdjęć i multimediów,

+ brak konieczności tworzenia wersji mobilnej,

+ nowych klientów i lepsze wyniki finansowe.

 

Jeżeli prowadzicie biuro nieruchomości, zapraszamy do zapoznania z ofertą responsywnych stron www od ASARI.

 

Autor: WN

    2 komentarze

  1. Strefa 30 kwietnia 2015 at 13:27 Odpowiedz

    RWD już mamy. Teraz walczymy z nową wyszukiwarką. Dzięki za pomoc!

  2. lampywdomu.pl 19 maja 2015 at 12:27 Odpowiedz

    Świetny artykuł. Na szczęście spełniamy wymagania. Dziękujemy za informacje!

Napisz komentarz





jeden + = 8