istock_000004839396medium

Z roku na rok przybywa nowych pośredników. Duże sieci obrotu nieruchomościami rozrastają się, powstaje też coraz więcej mniejszych, lokalnych biur. W dzisiejszym wpisie zdradzamy 3 czynniki, które mogą wpłynąć na sukces w branży, szczególnie wtedy, gdy dopiero zaczynamy karierę w nieruchomościach.

1. Znajomość branży i rozeznanie w rynku lokalnym

Każdy pracownik biura nieruchomości musi znać branżę i zagadnienia prawne z nią związane. Brak takiej wiedzy bardzo szybko wyjdzie na jaw, wówczas nasza wiarygodność i kompetencje zostaną poddane w dużą wątpliwość. Co więcej, dobry pośrednik musi orientować się w cenach ofertowych i transakcyjnych na rynku, po którym się porusza.

2. Rzetelnie przygotowana oferta

Atrakcyjny i poprawny językowo opis oferty oraz nienaganne zdjęcia są niezbędne, jeśli chcemy być traktowani poważnie przez potencjalnego klienta. Dlaczego? Bo to właśnie one decydują o pierwszym wrażeniu i prowadzą do wzbudzenia zainteresowania daną ofertą. Warto więc zastąpić odmyślnikowe wyliczanie cech nieruchomości na rzecz pełnej charakterystyki pisanej językiem korzyści.

Przykład:

Słoneczny apartament przy Saskiej, który ujmie Państwa eleganckim wykończeniem i doskonałym położeniem w centrum miasta.  Wnętrza zaprojektowane przez słynnego architekta z Warszawy. Apartament podzielony jest na dwie strefy: strefę dzienną z kuchnią, jadalnią i salonem z okazałym tarasem, idealnym do popołudniowego odpoczynku. Na strefę nocną składają się dwie sypialnie, przestronna garderoba i łazienka urządzona w skandynawskim stylu. Wraz z apartamentem czeka na Państwa jedno miejsce postojowe w podziemnym garażu. Zapraszam do prezentacji.

3. Aktywność i promocja

Z wyborem pośrednika jest jak z wyborem restauracji – wybierzemy tę, która zbiera pozytywne opinie i gwarantuje, że na koniec będziemy zadowoleni.  Jak więc wyróżnić się na tle innych, skoro jak wspomnieliśmy wyżej, branża się rozrasta? Przede wszystkim musimy promować swoją działalność w Internecie. Przecież każdy klient, zanim zdecyduje się na współpracę, dogłębnie „wybada teren” i wybierze takiego pośrednika, który ma aktualną, ciekawą stronę www, a w swoim portfolio same dobre opinie. Mówiąc kolokwialnie, warto zapewnić do siebie łatwy dostęp potencjalnym klientom. Wykorzystaj do tego własną stronę, profil na Facebooku, załóż też zawodowy profil na LinkedIn i obserwuj, jak zainteresowanie Twoją działalnością rośnie.

 

Źródło: egospodarka.pl

Autor: WN

Napisz komentarz





− pięć = 0