responsywna strona www

Jeżeli ruch na Twojej stronie firmowej pozostawia wiele do życzenia, najwyższy czas odpowiedzieć sobie na pytanie, dlaczego tak jest. Sądzisz, że jedynym wyjściem z tej sytuacji jest zatrudnienie zespołu profesjonalnych projektantów i grafików? Jesteś w błędzie! Oto lista ulepszeń, które powinieneś wprowadzić na swojej stronie, aby cieszyć się  dużym zainteresowaniem klientów i lepszymi statystykami strony. Rezultaty zobaczysz od razu!

1. Strategia SEO

Widoczność w Google jest kluczowym aspektem obecności w sieci. Dlatego bez odpowiedniej strategi SEO, czyli pozycjonowania w wyszukiwarce, żaden biznes praktycznie nie ma prawa się udać. Ci, którzy jeszcze nie korzystają z SEO powinni niemal natychmiast wzbogacić swój plan marketingowy o strategię słów kluczowych.

Osoby, którym SEO nie jest obce powinny pamiętać, że same słowa kluczowe to jednak nie wszystko. Aby znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania niezbędne jest też uzupełnienie działań pozycjonujących o strategię marketingu treści (content marketing). W content marketingu chodzi o to, aby wypełnić swoją stronę najwyższej jakości treścią, odpowiadającej temu, czym dokładnie się zajmujesz. Wszystko po to, aby klient jak najszybciej trafił na stronę Twojego biura nieruchomości. „Dobry” content to obecnie najskuteczniejszy sposób na to, aby zapewnić sobie wysokie pozycjonowanie w Google. Należy jednak pamiętać, aby treść była nieustannie aktualizowana i wzbogacana o nowe materiały, np. filmy video.

2. Przycisk Call To Action

CTA to kolorowy przycisk na stronie, który wzywa do konkretnego działania. „Napisz do nas”, „Zapisz się do newslettera”, „Zapytaj o ofertę” – opcji jest wiele i należy je stale testować. Odpowiednio sformatowany przycisk CTA to gwarancja zwiększonej konwersji na Twojej stronie. Uwaga: ważne jest, aby przetestować i wybrać nie tylko sam tekst, ale i rozmiar, kolor oraz umiejscowienie przycisku na stronie.

3. Responsywna strona na telefony i tablety

Responsywne strony www (RWD) są dziś standardem w projektowaniu stron www. Dlaczego? Ponieważ udział urządzeń mobilnych w przeglądaniu Internetu stale rośnie. Dlatego jeśli Twoja strona nie jest dostosowana do wyświetlania na smartfonach i tabletach, grozi Ci kilka poważnych konsekwencji. Po pierwsze, prawdopodobieństwo dotarcia do klientów w wieku 25-40 spada niemal do zera. Po drugie, strony responsywne są lepiej pozycjonowane w Google. W ostatecznym rozrachunku wszystko to wpłynie na Twoją sprzedaż.

Obejrzyj film i zobacz, co możesz zyskać zakładając stronę RWD:

 


Autor: WN

Napisz komentarz





dziewięć − = 4