Kiedy klienci chcą kupić lub sprzedać mieszkanie zaglądają do Internetu. Zakładamy, że dotąd nie korzystali z usług pośrednika i nie mają namiarów na nikogo poleconego. Przeglądając Internet, trafiają na stronę Twojego biura i chcą się czegoś o nim dowiedzieć. Wchodzą w zakładkę „O Firmie”, a tam… No właśnie, jak myślicie, co najczęściej znajdują? Pustkę. Albo co gorsza, wielostronicowy poemat.

Wiele firm wciąż jeszcze nie zdaje sobie sprawy ze znaczenia zakładki „O nas”/”O Firmie”. Jest ona pierwszym miejscem, które podejrzy klient, zanim w ogóle zdecyduje się spotkać z wybranym agentem. Strona „O nas” musi więc sprawiać pozytywne pierwsze wrażenie, bo być może to właśnie ona zadecyduje o tym, czy w ogóle zostaniemy wybrani do współpracy. Tworząc lub przebudowując taką zakładkę, pamiętajmy o jednej sztandarowej zasadzie: chcemy zaimponować klientowi!

Aby to zrobić, wystarczy podążać za kilkoma prostymi wskazówkami.

Po pierwsze, niech strona „O Firmie” będzie skarbnicą waszych doświadczeń, nie historią Waszego powstania. Tę akurat powinniśmy skrócić do minimum. Klienta nie interesują daty, ale transakcje, jakie przeprowadziliście, liczba klientów, których obsługujecie i liczba ofert, jakie macie w bazie. Wystrzegajmy się więc litanii faktów, a skupmy się na tym, co najważniejsze w pracy pośrednika, czyli przeprowadzonych transakcjach.

Po drugie, zadbaj o estetykę strony. Maleńkie literki czy nieczytelna czcionka o czerwonym kolorze to tylko jedne z wielu błędów, jakie wciąż widać na niektórych stronach biur nieruchomości. Strona musi być przejrzysta i czytelna, najważniejsze informacje pogrubione i podlinkowane. Najlepiej też kierować się regułą wyniesioną ze szkoły o kompozycji tekstu: „O nas” powinno mieć krótki wstęp, rozwinięcie i zakończenie.

AboutUsNajtrudniejszą rzeczą w pisaniu tekstu na stronę „O Firmie” jest to, by potencjalny Klient odczuł, że jesteśmy pewni siebie i metod swojego działania. Klienci chcą przeczytać, że Twoje biuro ma doświadczenie, jest rzetelne, że można polegać na jego agentach, że firma się rozwija i bierze udział w szkoleniach. Nie zapomnijmy tego uwzględnić.

Formułując myśli, skupmy się bardziej na Kliencie niż na sobie, np. „Bierzemy udział w wielu cyklicznych szkoleniach, aby praca dla naszych Klientów była jeszcze bardziej efektywna” lub „Klient i jego zadowolenie są dla nas priorytetem. Dlatego aby to osiągnąć… „.

I najważniejsze: jeżeli posiadacie bogate doświadczenie, udokumentujcie to opiniami Waszych byłych klientów. Zamieście na stronie pochlebne recenzje dotyczące kilku najważniejszych w waszej karierze transakcjach. Poprzyjcie swoje słowa słowami innych osób. To najlepszy i najbardziej skuteczny sposób dotarcia do nowego Klienta.

 

 

 

Autor: WN

Napisz komentarz





× trzy = 9